Help, de tickets zijn gekocht! - Reisverslag uit Cardona, Uruguay van Boris en Leonie - WaarBenJij.nu Help, de tickets zijn gekocht! - Reisverslag uit Cardona, Uruguay van Boris en Leonie - WaarBenJij.nu

Help, de tickets zijn gekocht!

Blijf op de hoogte en volg Boris en Leonie

13 September 2015 | Uruguay, Cardona

We waren al even bezig met het denken over een datum voor de terugreis, maar nu is het definitief. De tickets zijn binnen. 23 Maart komen we terug naar Nederland!

Wat raar! Tot nu toe reisden we rond zonder enig idee te hebben van wanneer de trip zou eindigen. Wellicht zou het twee maand, wellicht twee jaar duren. Het bleken twee jaren te worden. De vrijheid van het niet weten van wanneer we terug gingen, maakte het extra bijzonder. We konden genieten van het moment, blijven op mooie plekken zolang we wilden en last minute beslissen waar onze volgende bestemming zou zijn.
Nu we de tickets hebben gekocht, zijn we aan het plannen geslagen. We willen nog zoveel zien, nog zoveel doen en met de vele wandelingen die voor de boeg staan in het zuiden van Chili en Argentinië, werd het tijd om in het noorden wat dingen over te slaan. Het tempo moest iets omhoog. Het zijn nog minstens zes maanden, maar het voelt als zes weken.

Met het enigszins plannen van de reis hebben we inmiddels ook een idee gekregen van wat we nog allemaal gaan doen. Zeker ook erg leuk om te weten wat ons allemaal te wachten staat! Walvissen zien, wandelen langs gletsjers en fietsen en kajakken in het prachtige Patagonië.

Het blijft niet alleen bij Zuid Amerika. Toen bleek dat de tickets nog goedkoper waren om via Japan te gaan, besloten we onze trip te eindigen met een bezoekje aan Japan. Waarom ook niet? De vrijheid hadden we nu toch nog! En dus gaan we van januari tot maart naar Japan om daar hopelijk vier weken te werken en de overige vier weken de natuur en cultuur op te snuiven van een land dat ons compleet anders lijkt dan Nederland en Zuid Amerika. We kijken ernaar uit!

Velen vragen aan ons of we Nederland missen. Nee, Nederland mis ik niet. Mijn leven in Nederland mis ik ook niet. Wel begin ik steeds meer vrienden en familie te missen. Nu we een datum hebben voor de terugreis, kunnen we ernaar uitkijken om iedereen weer te zien!

Tot snel! :) :) :)

• 13 September 2015 - 08:34

Sjors:

wat een geweldig avontuur,die reis van jullie!!
    Geniet van de komende 6 mnd, hier in Nederland is het ook maar zo gewoon. Veel plezier! Groeten, Sjors

• 13 September 2015 - 14:59

Steef:

Niet alleen zuid-Amerika maar ook nog Japan.wat een prachtige reis en avontuur.geniet ervan .Boris,nog net op tijd voor het aanmelden voor de vierdaagse.groetjes
    Ida en steef

• 13 September 2015 - 19:22

Kimmie:

Whaaaaa i cant wait! Wat fijn schatjes dat jullie terugkomen! Jammer dat jullir niet op de bruiloft kunnen zijn! We houden contact en tot over een half jaaar in Apeldoorn ♡♡

• 14 September 2015 - 10:32

Dacina:

Hey,
    Nice to hear that you are coming back! Of course you had to make it more interesting:).
    Enjoy Japan and see you next year!

Dacina

• 14 September 2015 - 11:28

Margot:

valt vast niet mee dingen plannen en rekening houden met een tijd pad. genieten er maar van en denk.......

• 14 September 2015 - 14:13

Raj Van Gaasbeek:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa er is een datum! Leuk dat jullie ook nog naar Japan gaan. Volgens mij is dat inderdaad compleet anders dan Zuid Amerika. Veel mensen omschrijven dat als chaordisch. Chaotisch, maar toch ook geordend. Nou geniet voorlopig nog maar even van jullie avonturen in Zuid Amerika.

Groetjes

Klaas en Raj

• 14 September 2015 - 23:23

Anita:

23 maart staat genoteerd :) Nu extra veel genieten van het komende half jaar!

Groetjes Anita

• 15 September 2015 - 11:36

Dineke:

Jullie ticket is gekocht, dus jullie komen toch weer thuis :-)
    Tot 23 maart!
    xxx

• 16 September 2015 - 07:38

Carien:

Dit is heel goed nieuws!
    De vlag ligt klaar, het bier staat koud en de patat oorlog is besteld.....

Lieve groetekes uit Zwolle xx

• 18 September 2015 - 07:37

Linda:

Dat moet vast een apart vooruitzicht zijn, zolang reizen en dan weet je opeens dat er binnenkort (voorlopig) een eind aan komt. Veel plezier met de gave activiteiten die jullie nog gaan doen! Merken jullie nog wat van de aardbeving die in Chili is geweest of waren jullie daar redelijk uit de buurt? Tot over ruim zes maanden!!